Bez kategorii

Jak zdrowo się odchudzać

Chudnąć możemy na wiele sposobów. Restrykcyjne głodówki, diety wykluczające węglowodany, wykluczające białka lub wykluczające całkowicie tłuszcz. suplementy diety, pigułki, spalacze tłuszczu, owijanie brzucha folią spożywczą z balsamami odchudzającymi.. Możemy tak pisać i pisać, wkoło tracenia wagi zbudowano wielki biznes. A tajemnica tak naprawdę tkwi w zastanowieniu się nad tym co i jak spożywamy oraz oczywiście w aktywności fizycznej.

Zdrowa, czyli jaka dieta?

Autor: Bird&Co.
Źródło: Bird&Co.

Jedzenie mniej bez ćwiczeń nie pozwoli nam zyskać dużo, tak samo jak i ćwiczenia bez diety nie pozwolą schudnąć. Naturalnie dietą możemy sobie wyregulować choćby przemianę materii, może mieć na nas dobry wpływ ale nie będziemy chudnąć bez wspomagania ćwiczeniami. Podobnie jest w drugą stronę.

Jeśli zainteresowała Cię ta kwestia, bez wahania zobacz także to użyteczne opracowanie, ponieważ zobaczysz tam niezwykle ciekawe wiadomości.

Ćwiczenia fizyczne pozwalają nam trzymać kondycję, ale bez odpowiedniego żywienia raczej nie schudniemy – sprawdź co ci potrzeba.

By stracić na wadze raz na zawsze i zdrowo musimy robić to z głową. Samo liczenie kalorii nie da nic. Możemy przyswajać co dzień ich 1200 lecz jeśli będą pochodziły z fast foodów i słodyczy to rezultat będzie żaden. Trzeba pomyśleć nad tym co i jak przyswajamy. Zastanówmy się czy jemy śniadanie. Wszędzie mówią, że to najistotniejszy posiłek dnia, ale jest o tym głośno z tego powodu, że to prawda. Dobre śniadanie dostarczy nam energii, ponadto pobudzi organizm do pracy i będziemy lepiej się czuć. A chudnąć się nie da gdy czujemy się źle. Kiedy spoglądamy w tabele kaloryczne pomyślmy co tak naprawdę jest dla nas odpowiednie. Na przykład jeśli chodzi o chleb tostowy kalorie stanowią jego główny składnik.

Zobacz, co posiada praktyczna witryna, którą zauważyłeś. Dane, które są na niej zawarte, będą niezaprzeczalnie ważne – wejdź więc tu!

Nie ma w zasadzie żadnej wartości odżywczej, lepiej zamiast niego jeść pieczywo z pełnego ziarna albo nawet zwyczajny pszenny chleb.

Musimy myśleć o tym co jemy, żeby dostarczać naszemu ciału niezbędnych elementów. Węglowodany, białka i tłuszcze są niezbędne, w odpowiednich częściach, więc nie tylko kalorie mają znaczenie. Tabela kalorii nie może być podstawą tracenia na wadze.

Nie możemy zapomnieć o ruchu – jak schudnąć. Nikt nie zmusza nas do katorżniczej pracy. Wyszukajmy jakiś typ aktywności, który będzie nam odpowiadał. Dla jednej osoby będzie to jogging, dla kogoś innego nornic walking, dla jeszcze innej osoby wspinaczka lub pływanie, a może siłownia i zorganizowane ćwiczenia? Wybór jest ogromny, zatem tłumaczenie „nie ma nic dla mnie” jest absolutnie bezpodstawne.

Kiedy zaczniemy funkcjonować według nowych zasad, pozbędziemy się złych nawyków żadna tabela kaloryczności potraw nie będzie dla nas niezbędna, bo będziemy mieć ją już w głowie. potrzeba zaledwie miesiąca, żebyśmy wiedzieli ile i czego możemy jeść, aby nasze ciało funkcjonowało jak najlepiej.