Bez kategorii

Czy aby schudnąć trzeba stosować jakieś diety? Okazuje się, że nie. Zobacz jakie to proste

Mówi się, że żeby schudnąć potrzeba koniecznie być na diecie. I jeszcze trzeba się zdecydować na jedną, bo tak ich jest mnóstwo. Większość osób tak dokładnie robi zapominając, że to nie jedyny sposób. Faktem jest, możemy stracić na wadze bez diety i poczuć się dobrze. Naturalnie nie można tego zrobić bez głowy, bo efekty będą opłakane. Warto poznać kilka sprawdzonych sposobów.

Po pierwsze podejdźmy do tego bez nerwów, to oznacza że nie wykorzystujemy strasznych metod. Faktem jest że trzeba, że będziesz jeść pięć małych dań dziennie. Na takie małe porcje organizm reaguje zwolnieniem przemiany materii, miej na uwadze jednak, że jak powracasz do poprzedniego sposobu jedzenia, to większe porcje zaczynają zamieniać się w tkankę tłuszczową, nie w w energię. Tak właśnie powstanie tak zwany efekt jo-jo. Nie zapominaj o wodzie. W około 70 procentach składamy się z wody. Jeżeli twoja skóra marszczy się i starzeje to znak, że masz za mało wody w organizmie.

szaszłyki

Autor: Ivana Sokolović
Źródło: http://www.flickr.com

Zobacz szczegóły na stronie: więcej na smaczny.pl.

Wypłukuje ona z ciała toksyny czy złogi, zapobiega więc ich przekształceniu w tłuszcz i cellulit. Szklanka wody przed jedzeniem bez wątpienia skutecznie złagodzi apetyt, więc sprawi, że mniej zjemy. Najkorzystniej dać organizmowi 2,5 litra dziennie. Codziennie spożywaj jedynie jeden gorący posiłek, mogą to być przykładowo szaszłyki z grilla, zobacz przepis. Porcja mięsa na zimno może dostarczyć ci zmniejszoną ilość kalorii niż taka sama wprost z patelni. Istotne jest również,żeby spać w nieco chłodnym pomieszczeniu, najlepiej o temperaturze 18-19 stopni. Taka sytuacja zmusza organizm do wydatkowania energii na utrzymanie właściwej temperatury ciała. Jak nam się uda warto od czasu do czasu spać przy uchylonym oknie, precyzyjnie przykrywając całe ciało. To pomaga w skutecznym chudnięciu.

Co równie istotne, ale już z raczej w kwestii psychologicznej, to nie próbuj ważyć codziennie. Wystarczy, że zrobisz to na przykład raz w tygodniu, bo wówczas będziesz mógł zauważyć określone efekty. Należy tez wiedzieć, że każdy organizm reaguje zawsze inaczej. Jedne osoby więc tracą wadze od razu, drugie po jakimś czasie. Nie zapominaj więc, że jeżeli Twoje koleżanka schudła bardzo szybko, to nie oznacza, że twoje efekty mogą być takie same. A częste ważenie może cię tylko zdołować.