Zdrówko

Co ma korzystny wpływ na pomniejszenie zjawiska katabolizmu w czasie ćwiczeń siłowych?

Osoby, które szczególnie troszczą się o własny wygląd i siłę fizyczną, czyli te, które wiele czasu lubią spędzać na siłowni, na pewno dużo wiedzą o wielu różnych dodatkach do Diety, jakie (jeśli są używane w dojrzały sposób) mogłyby im bardzo dopomóc przy robieniu poszczególnych ćwiczeń.
Obecnie jednym z najpopularniejszych tego typu środków jest białko BCAA, jakie wzmacnia mięśnie oraz poprawia całą kondycję.

Bez względu na to każdy trening fizyczny powinien odbywać się już po spożyciu normalnego obiadu. Należy mieć w pamięci, że ani jeden dodatek do diety nie może zastępować własnych wartościowych pokarmów. Następnie, tuż przed początkiem treningu siłowego, powinno się zażyć około 5 gram BCAA, które będzie w czasie naszego wysiłku spalone. Dzięki temu rozwiązaniu, i dzięki temu, że wprowadziliśmy do naszego układu krwionośnego białko BCAA – warto: http://www.sklep.sport-max.pl/pol_m_Aminokwasy_Rozgalezione-BCAA-291.html – z zewnątrz, zmniejsza się katabolizm tkanek mięśniowych, jaki jest produkowany w czasie większej aktywności ruchowej.
fitness

Niedługo po przeprowadzonym wysiłku fizycznym, powinno się od razu spożyć białko odpowiadające równowartości białka w normalnym posiłku.

Czy obecnie szukasz czegoś interesującego na omawiany temat? Jeżeli tak, to poznaj informacje dotyczące do firmy i przejrzyj ofertę fitness szczecin.

Dla przykładu jeśli dziennie musimy spożyć 200 g białka i rozkładamy to na 5 posiłków – co przynosi w jednym daniu 40 gram białka – to także taką ilość należy dostarczyć po treningu. Poza tym godzinę po zakończonym treningu należałoby spożyć treściwy pokarm.

Niezwykle istotne jest poprawne dawkowanie środka, ponieważ podobnie jak suplement mógłby pomóc, tak mógłby również wyrządzić krzywdę. Pamiętajmy o tym i w razie potrzeby – porozmawiajmy zwyczajnie ze swym doktorem.